Remote Support

Professionel og hurtigt support!

Supportaftalen med Skan-Data vil kunne dække behovet i de fleste type virksomheder.

  • Aftalen dækker Remote reparationer af funktioner, der har fungeret og som er ophørt med at virke.
  • Alt fra fejlfinding til opdatering af software
  • Gælder alle hverdage mellem kl. 8.00 – 16.00

Supportaftalen omfatter:

  • Remote fejlfinding på arbejdsstationer
  • Fejlfinding, fejldiagnose og fejludbedring af installeret software.
  • Remote geninstallation af software og drivere, hvor det er teknisk muligt.
  • Mail og kalender vejledning på mobiltelefoner og tablets.
  • Problemer med netværk og printere.
  • Problemer med standardprogrammer

Supportaftalen omfatter ikke:

  • Tekniske problemer, der ikke kan løses Remote
  • Installation og opsætning af nye arbejdsstationer og nye programmer
  • Mobiltelefoner og tablets
  • Specielle brugerapplikationer som f.eks. CRM-systemer, økonomisystemer, produktions systemer etc. 

Tekniske forudsætninger for Remote Support:

  • Remote supporten foregår over en internetforbindelse mellem Skan-Data og jeres virksomhed
  • Alle arbejdsstationer skal være koblet til intenettet.
  • Alle arbejdsstationer skal mindst have Windows 7 eller nyere
  • Alle arbejdsstationer skal have Skan-Datas Overvågning og antivirus installeret.

Mulighed for tilkøb:

  • On-site support – Skan-Data løser IT-problemerne på jeres adresse.
  • Opdateringer på server, Firewall, Access Points og switche.
  • Installation og opsætning af nye arbejdsstationer og nye programmer.

3 fordele ved en Remote Supportaftale:

  • Hurtigt og professionel support
  • Ingen uventede regningen på PC-support
  • Dækning af alle pc’ere i virksomheden

Bliv ringet op

Ønsker I at vide mere om Skan-Datas Remote Supportaftale?
Indtast dine oplysninger, så ringer vi til dig.

[submit "Ring mig op!"